دارو - BABAK 1992
سفارش تبلیغ
صبا

BABAK 1992
 
لینک دوستان

اتفاقی هولناک برای دختر زیبای 19 ساله

صورت یک دختر سوئدی که بعد از واکنش به داروی Paracetamol سیاه شده و صدمه زیادی دید.

به گزارش سرویس حوادث جا نیوز به نقل از عرش نیوز، صورت یک دختر سوئدی که بعد از واکنش به داروی Paracetamol سیاه شده و صدمه زیادی دیده بود دوباره به حالت اولیه خود رشد کرد.

اوا اهلین 19 ساله بعد از مصرف این دارو که به طور معمول به عنوان مسکن استفاده می‌شود نسبت به آن واکنش‌های آلرژیک نشان داد که فقط یک نفر از هر یک میلیون نفر ممکن است در سطح جهان دچار چنین حالتی شود. در طی این واکنش بدن او با شرایط کشنده ای دچار شد و تمام بدن او مورد حمله واقع شد و باعث شد پوست او به طور کامل سوخته و تاول بزند.
ادامه مطلب...

[ جمعه 92/10/20 ] [ 10:45 صبح ] [ بابک باباپور ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

هر چی که بخوای از عکس، داستان، ترفند مو بایل و کامپیوتر،ترفند ایرانسل،بازی،دانلود فیلم و آهنگ، اس ام اس و ....
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 46
کل بازدیدها: 559170